početna > Vijesti > Top vijesti > Mobilni šalterski ured na području PU zagrebačke

Mobilni šalterski ured na području PU zagrebačke

Mobilni šalterski ured na području PU zagrebačke
11. svibanj 2016. objavljeno u 10:54

Foto: Ilustracija 

Projekt Ministarstva unutarnjih poslova „Mobilni šalterski ured“ nastavlja se provoditi diljem Hrvatske.

PU zagrebačka kontinuirano radi na poboljšanju usluga građanima, što unutarnjom reorganizacijom službe, organizacijom radnog vremena u dvije smjene od 7 do 19 sati, tehničkom opremljenosti, kontinuiranom edukacijom službenika, formiranjem posebnog šaltera za osobe s invaliditetom, mogućnošću zaprimanja zahtjeva za osobne isprave na „terenu“ za teško pokretne, nepokretne i građane starije životne dobi.

U tu svrhu će od ožujka 2016. biti u funkciji mobilni šalterski ured s mogućnošću realizacije zahtjeva građana u blizini njihova doma, na točno određenim lokacijama i u određenom vremenskom periodu, a koje možete pogledati OVDJE.

 

Šaltersko vozilo za upravne poslove

U cilju poboljšanja komunikacije i suradnje s građanima, MUP-ovo šaltersko vozilo za upravne poslove omogućuje obavljanje kompletne potrebne procedure (uplate potrebnih iznosa, predaje zahtjeva i podizanje isprava) u nadležnosti MUP-a. U ovim mobilnim uredima građani mogu obaviti upravne poslove i poslove prijave (prebivalište i boravište), osobne iskaznice, putovnice, vozačke dozvole, registracije vozila, MBG-a. Vozilo, između ostalog, dolazi i do osoba kojima je zbog različitih razloga dolazak do policijske postaje ili u sjedište policijske uprave otežan, kao i do osoba koje su smještene u različitim ustanovama koje pružaju usluge socijalne skrbi, a obilazi i slabo naseljena mjesta, otoke i mjesta gdje dolazi do preopterećenja kapaciteta za šaltersko poslovanje.

Kofer za upravne poslove

MUP je zbog pružanja što kvalitetnije usluge i olakšavanja realizacije poslova vezanih uz upravne poslove osigurao kofer s opremom za mobilne urede, kojim se nastoji olakšati građanima, a posebno onima starije životne dobi i građanima koji stanuju u mjestima udaljenim od policijskih postaja. Kao i šalterskim vozilom, koferom za obavljanje upravnih poslova omogućeno je obavljanje poslova prijavništva, matičnog broja građana, osobnih iskaznica, vozačkih dozvola i registracije vozila. Sve potrebne uplate moguće je obaviti gotovinskim plaćanjem, a građanima savjetujemo da sa sobom ponesu fotografije potrebne za izradu dokumenata.



31.10.2018.Na sjednici Vlade RH prihvaćeni legislativni prijedlozi MUP-a
26.10.2018.Na sjednici Vlade ministar Božinović govorio o turističkoj sezoni 2018.
26.10.2018.#CyberScams: Sedam najčešćih financijskih online prijevara
26.10.2018. Stanje na graničnom prijelazu Maljevac
26.10.2018.Zimsko računanje vremena i savjeti za vozače
25.10.2018.U Međimurju održan preventivni program "Poštujte naše znakove"
25.10.2018.Suradnja Policijske akademije i Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagreb
25.10.2018.Uhvaćen u prekoračenju dopuštene brzine za više od 110 km/h
25.10.2018.Marina Sverić - dobitnica nagrade za policajku godine
25.10.2018.Operativna akcija Pollos
25.10.2018.Prvenstvo Hrvatske u plivanju za osobe s intelektualnim teškoćama
24.10.2018.U Makarskoj ministar Božinović potpisao ugovor vrijedan pola milijuna kuna za obnovu PP Makarska
23.10.2018.Odgovor MUP-a RH Platformi 112
23.10.2018. Hrvatska policija neće dopustiti nezakonite prelaske granice
23.10.2018.Sporazum o zajedničkom ulaganju Ministarstva unutarnjih poslova i Grada Senja
23.10.2018.Pojačani nadzor prometa proteklog vikenda
23.10.2018.Polaznici Policijske škole na svečanosti povodom Dana darivatelja krvi
23.10.2018.Razvoj e-učenja u obrazovnom sustavu MUP-a - Policijska akademija
22.10.2018.Akcija „Poštujte naše znakove“ u Okučanima
22.10.2018.Provedba projekta nadzora državne granice


str.: 1 od 656. Ukupno: 13114 zapisa.