početna > Vijesti > Top vijesti > Mobilni šalterski ured na području PU zagrebačke

Mobilni šalterski ured na području PU zagrebačke

Mobilni šalterski ured na području PU zagrebačke
11. svibanj 2016. objavljeno u 10:54

Foto: Ilustracija 

Projekt Ministarstva unutarnjih poslova „Mobilni šalterski ured“ nastavlja se provoditi diljem Hrvatske.

PU zagrebačka kontinuirano radi na poboljšanju usluga građanima, što unutarnjom reorganizacijom službe, organizacijom radnog vremena u dvije smjene od 7 do 19 sati, tehničkom opremljenosti, kontinuiranom edukacijom službenika, formiranjem posebnog šaltera za osobe s invaliditetom, mogućnošću zaprimanja zahtjeva za osobne isprave na „terenu“ za teško pokretne, nepokretne i građane starije životne dobi.

U tu svrhu će od ožujka 2016. biti u funkciji mobilni šalterski ured s mogućnošću realizacije zahtjeva građana u blizini njihova doma, na točno određenim lokacijama i u određenom vremenskom periodu, a koje možete pogledati OVDJE.

 

Šaltersko vozilo za upravne poslove

U cilju poboljšanja komunikacije i suradnje s građanima, MUP-ovo šaltersko vozilo za upravne poslove omogućuje obavljanje kompletne potrebne procedure (uplate potrebnih iznosa, predaje zahtjeva i podizanje isprava) u nadležnosti MUP-a. U ovim mobilnim uredima građani mogu obaviti upravne poslove i poslove prijave (prebivalište i boravište), osobne iskaznice, putovnice, vozačke dozvole, registracije vozila, MBG-a. Vozilo, između ostalog, dolazi i do osoba kojima je zbog različitih razloga dolazak do policijske postaje ili u sjedište policijske uprave otežan, kao i do osoba koje su smještene u različitim ustanovama koje pružaju usluge socijalne skrbi, a obilazi i slabo naseljena mjesta, otoke i mjesta gdje dolazi do preopterećenja kapaciteta za šaltersko poslovanje.

Kofer za upravne poslove

MUP je zbog pružanja što kvalitetnije usluge i olakšavanja realizacije poslova vezanih uz upravne poslove osigurao kofer s opremom za mobilne urede, kojim se nastoji olakšati građanima, a posebno onima starije životne dobi i građanima koji stanuju u mjestima udaljenim od policijskih postaja. Kao i šalterskim vozilom, koferom za obavljanje upravnih poslova omogućeno je obavljanje poslova prijavništva, matičnog broja građana, osobnih iskaznica, vozačkih dozvola i registracije vozila. Sve potrebne uplate moguće je obaviti gotovinskim plaćanjem, a građanima savjetujemo da sa sobom ponesu fotografije potrebne za izradu dokumenata.



23.10.2018.Odgovor MUP-a RH Platformi 112
23.10.2018. Hrvatska policija neće dopustiti nezakonite prelaske granice
23.10.2018.Sporazum o zajedničkom ulaganju Ministarstva unutarnjih poslova i Grada Senja
23.10.2018.Pojačani nadzor prometa proteklog vikenda
23.10.2018.Polaznici Policijske škole na svečanosti povodom Dana darivatelja krvi
23.10.2018.Razvoj e-učenja u obrazovnom sustavu MUP-a - Policijska akademija
22.10.2018.Akcija „Poštujte naše znakove“ u Okučanima
22.10.2018.Provedba projekta nadzora državne granice
22.10.2018.Poziv na testiranje kandidatima/kinjama
22.10.2018.Nabava licenci za uređaje za provjeru autentičnosti isprava 2019-2020
21.10.2018.Zapljena 16 tona duhana – kaznene prijave za sedmoricu
19.10.2018.Glavni ravnatelj policije uručio uvjerenja polaznicima seminar stručnog usavršavanja policijskih rukovoditelja
19.10.2018.Projekt In-LoRe - vidljivost i informiranje
19.10.2018.Akcija darivanja krvi na Policijskoj akademiji
18.10.2018.Stručni tim završio nadzor u Splitu
18.10.2018.Okrugli stol povodom Europskog dana borbe protiv trgovanja ljudima
18.10.2018.U kombi vozilu prevozio više od 300 kg cannabis marihuane
18.10.2018.Godišnji sastanak policijskih službenika za mladež u Valbandonu
17.10.2018.Europol i Europska bankarska federacija pokreću kapanju osvješćivanja o sedam najčešćih financijskih online prijevara
16.10.2018.Konferencija "Mi i naši gadgeti u prometu – problemi i izazovi"


str.: 1 od 656. Ukupno: 13105 zapisa.