početna > Vijesti > Topvijesti > Mobilni šalterski ured na području PU zagrebačke

Mobilni šalterski ured na području PU zagrebačke

Mobilni šalterski ured na području PU zagrebačke
11. svibanj 2016. objavljeno u 10:54

Foto: Ilustracija 

Projekt Ministarstva unutarnjih poslova „Mobilni šalterski ured“ nastavlja se provoditi diljem Hrvatske.

PU zagrebačka kontinuirano radi na poboljšanju usluga građanima, što unutarnjom reorganizacijom službe, organizacijom radnog vremena u dvije smjene od 7 do 19 sati, tehničkom opremljenosti, kontinuiranom edukacijom službenika, formiranjem posebnog šaltera za osobe s invaliditetom, mogućnošću zaprimanja zahtjeva za osobne isprave na „terenu“ za teško pokretne, nepokretne i građane starije životne dobi.

U tu svrhu će od ožujka 2016. biti u funkciji mobilni šalterski ured s mogućnošću realizacije zahtjeva građana u blizini njihova doma, na točno određenim lokacijama i u određenom vremenskom periodu, a koje možete pogledati OVDJE.

 

Šaltersko vozilo za upravne poslove

U cilju poboljšanja komunikacije i suradnje s građanima, MUP-ovo šaltersko vozilo za upravne poslove omogućuje obavljanje kompletne potrebne procedure (uplate potrebnih iznosa, predaje zahtjeva i podizanje isprava) u nadležnosti MUP-a. U ovim mobilnim uredima građani mogu obaviti upravne poslove i poslove prijave (prebivalište i boravište), osobne iskaznice, putovnice, vozačke dozvole, registracije vozila, MBG-a. Vozilo, između ostalog, dolazi i do osoba kojima je zbog različitih razloga dolazak do policijske postaje ili u sjedište policijske uprave otežan, kao i do osoba koje su smještene u različitim ustanovama koje pružaju usluge socijalne skrbi, a obilazi i slabo naseljena mjesta, otoke i mjesta gdje dolazi do preopterećenja kapaciteta za šaltersko poslovanje.

Kofer za upravne poslove

MUP je zbog pružanja što kvalitetnije usluge i olakšavanja realizacije poslova vezanih uz upravne poslove osigurao kofer s opremom za mobilne urede, kojim se nastoji olakšati građanima, a posebno onima starije životne dobi i građanima koji stanuju u mjestima udaljenim od policijskih postaja. Kao i šalterskim vozilom, koferom za obavljanje upravnih poslova omogućeno je obavljanje poslova prijavništva, matičnog broja građana, osobnih iskaznica, vozačkih dozvola i registracije vozila. Sve potrebne uplate moguće je obaviti gotovinskim plaćanjem, a građanima savjetujemo da sa sobom ponesu fotografije potrebne za izradu dokumenata.



18.6.2018."KOLUMBO" ZAVRŠEN U SVIM ZEMLJAMA
18.6.2018.FRONTEX-ova obuka policijskih službenika granične policije
16.6.2018.Stožer za sigurnu turističku sezonu otvoren u PU zadarskoj
15.6.2018.Horst Seehofer podržao ulazak Hrvatske u Schengenski prostor
15.6.2018.Završen 4. modul programa „Partnership for education“
15.6.2018.FRONTEX obuka za vodiče službenih pasa za detekciju eksploziva
15.6.2018.Istarska policija zaplijenila više od 12 kg marihuane
15.6.2018.OA Kolumbo: koordinirana akcija više zemalja
14.6.2018.Ministarska konferencija Salzburškog foruma
14.6.2018.Ministar na Međunarodnom forumu o domovinskoj sigurnosti u Jeruzalemu
14.6.2018.Izložba: Policija i navijači
13.6.2018.Donacija za Mobilni preventivni centar policije u PU međimurskoj
13.6.2018.Splitska policija pronašla više od 400 kg marihuane
13.6.2018.Radni sastanak žena interventne policije Hrvatske i Njemačke
12.6.2018.Ministar Božinović do kraja tjedna u Izraelu, Rumunjskoj i Njemačkoj
12.6.2018.Sastanak čelnika policija Hrvatske i BiH
11.6.2018.Savjetovanje o Pravilniku o statusu i radu državljana trećih zemalja
11.6.2018.Dan otvorenih vrata u Slavonskom Brodu
11.6.2018.Održan sastanak s konzularnim predstavnicima
11.6.2018.U Novom Marofu održan I. Sajam sigurnosti i prevencije


str.: 1 od 643. Ukupno: 12857 zapisa.